Saturday 1 December 2012

Sticks + Stones

As Salam,

Tajuk ni aku ambil sempena album favourite aku, iaitu Sticks & Stones dari Cher llyod..
Actually tak pasti pula macam mana sebutan llyod tu, mungkin iLyod atau LLyod.


Cher llyod mcm One Direction juga, dia memulakan carier dia dalam bidang music selepas dari X Factor. Aku tak tengok pun X Factor cuma ada lah usha sedikit preview di youtube.
Ada gossip mengatakan dia ni bercouple dengan Harry dari One Direction..
Grr, melepas lah T__T


Lupakan tentang kehidupan dia, mari lihat musicnya pula..
Album Stick + Stones ni memang best,
aku rasa dalam 90% lagu dia dalam album ni best-best..
Kalau tak percaya cuba lah pergi type kt youtube Sticks + Stones, then dengar lah sendiri..
Malas pula nak letak link kt sini huahua

Antara lagu yg aku minat, Beautiful People,
Swagger Jagger, Want you back.

Genre musicnya ialah pop, ala-ala disco. First time dengar aku rasa memang tak masuk dgn aku yg berjiwa Rock kapak ni. Tapi dengar dalam 2 kali best lah pula ^^
Haa.. apa lagi jom lah youtube~
(Pasal nak beli CD mahal)

No comments: